Ved å kombinere ledende innovasjon og kvalitetsprodukter med trendsettende farger og ikoniske navn – har OPI blitt en populær merkevare verden over. en filosofi som har drevet selskapet siden oppstarten i 1981.

Takket være visjonen fra OPI President & CEO George Schaeffer og konserndirektør & kunstnerisk leder Suzi Weiss-Fischmann, er vakre velstelte negler nå et viktig motetilbehør, og blir sett på som siste finpuss for å fullføre en look.

Fra sitt hovedkontor i North Hollywood, CA, distribuerer OPI over 55 millioner flasker på verdensbasis årlig. OPI neglelakk er for tiden tilgjengelig i 200 + nyanser og i over 100 land – og genererer en global kultur av farger.

Neglelakkene er fremdeles flaggskipet i OPI porteføljen. Gjennom årene har det likevel kommet mange produkter i tillegg til neglelakken, alle innen kategori hånd og negler. Alle med høy kvalitet. Det spenner i fra geléer til håndkremer og andre produkter for å ha velstelte, vakre hender og føtter. Følg med på de siste nyheter og kampanjer fra OPI gjennom våre kanaler (på denne websiden, vår facebook side og instragram-konto), eller besøk OPI.com for mer informasjon. 

2014_505_F_Back.jpg
2014_530_F_Back.jpg
2014_451_F_Back2.jpg